Carmen.bg Carmen.bg

Продукти

Пролетно почистване: Пет съвета за организация на вашия офис

Без значение дали работите на кухненската маса в дома си, или прекарвате работните часове в кабинета си, запазването на работното място добре организирано може да се превърне в предизвикателство.

1. Освободете се от старите и ненужни документи

Повечето от документите, струпани по бюрото ви, най-вероятно са ви непотребни. Започвайки да ги сортирате, си задайте въпросите: Нуждая ли се от това? Защо? Къде ще го потърся, когато  ми е нужно? След това създайте система за съхранение, която най-добре ще отговаря на вашите нужди и определете конкретно място за складиране на бъдещи разпечатки, избягвайки повтаряне на документите.

 


2. Разграничавайте работата от развлеченията

Независимо от мястото, където извършвате по-голямата част от своята работа, важно е да не се разсейвате. Обособете място в дома си, отредено за работа, и дръжте далеч всичко онова, което е способно да ви разсее, насърчавайки и членовете на семейството ви да запазят средата, лишена от играчки, джаджи и всичко останало, което може да загуби времето ви и да позволи на неефективността да се промъкне в ежедневието ви. За офис служителите мобилните телефони и смартфоните могат да бъдат голям враг на продуктивността. Дръжте телефона си на определено място и го проверявайте по време на почивките си, вместо да се разсейвате всеки път, когато чуете звука на получено текстово съобщение.

 


3. Отделете често използваните вещи от тези, които не използвате постоянно

Вещите, които ще са ви нужни през целия ден, като лаптопа, химикали, календари и бележник заслужават място на бюрото ви. Останалите, като гума, кламери, телбод и пликове, трябва да бъдат прибрани вътре в самото бюро. Така освобождавате ценно място върху бюрото си, заето до този момент от не толкова често използвани вещи, които така или иначе ще продължат да са лесно достъпни за вас.

 


4. Организирайте компютъра си

Когато фона на работния ви плот започне да изчезва иззад множеството икони, е време да поразчистите пространството. Създайте папки с документи, които ще са ви нужни и за напред и изпратете всички останали във виртуалното кошче. Не само, че ще притежавате много по-атрактивно изглеждащ екран, но и ще спестите безброй часове, прекарани в търсене на важни документи.

 


5. Намалете темпото

Един от големите организационни проблеми е намирането на време. Отделете време, за да организирате работното си място така, че папките и вещите ви да бъдат на лесно достъпно място. Веднъж като въведете система, която да работи за вас, придържайте се към нея! Отделянето на  няколко секунди, за да поставите всичко на мястото си, ще ви помогне да спестите много време в дългосрочен план.

© 2003-2019 - Bittel Всички права запазени. Онлайн решаване на спорове
Дизайн и програмиране: StudioX