Carmen.bg Carmen.bg

  • Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

    Не, регистрацията не е задължителна. Можете да пазарувате без регистрация, но ще трябва да попълните необходимите данни, за да можем да изпълним Вашата поръчка. Чрез регистрацията ще спестите време, тъй като няма да Ви се налага отново да въвеждате данни за доставка при следващи поръчки.

  • Как мога да поръчам?

    Можете да направите поръчка по няколко начина:

    • Като се регистрирате – ние ще запазим въведената от вас информация (e-mail, имена, телефон, адрес за доставка и т.н.) и така няма да Ви се налага да я въвеждате повторно при следваща поръчка;
    • Без регистрация (като гост) – става бързо и лесно, но при всяка следваща поръчка ще трябва отново да въвеждате информацията за контакти и доставка;
    • Като използвате бутона „Купи с 1 клик“ – ще откриете такъв бутон на всяка продуктова страница. Трябва само да въведете Вашия телефонен номер в полето до него, след което да натиснете бутона, а ние ще се свържем с Вас в работно време, за да уточним всички детайли по поръчката. 
    • По телефона, като се обадите на 0897 806 008 в работно време - понеделник - петък от 09:00 до 17:30 часа;
    • Като използвате чата на сайта – малкият оранжев прозорец, намиращ се в долния десен ъгъл на екрана;
  • Как ще разбера, че поръчката ми е получена?

    След финализиране на поръчката в нашия интернет магазин ще получите e-mail с потвърждение, че поръчката Ви е получена. След това наш служител от отдел „Обслужване на клиенти“  ще се свърже с Вас по телефона, за да потвърдите направената поръчка и избраните от Вас методи на плащане и доставка.

  • Кога ще ми бъде изпратена поръчката?

    Всички поръчки, направени до 14:00 часа в работни дни (понеделник – петък), се обработват и изпращат на същия ден, освен ако не е договорено друго с клиента. Поръчките, направени след 14:00 часа, както и тези, направени през уикенда или през празнични дни, се обработват на следващия работен ден. След като поръчката Ви бъде изпратена, ще получите e-mail с номер на товарителницата, чрез който може да проследите Вашата пратка. Ще получите допълнително известие от куриера за деня на доставка.

  • Какви са сроковете за доставка?

    Срокът за доставка може да варира от 1 до 7 работни дни, в зависимост от вида куриерска услуга, която сте избрали и населеното място, до което се изпраща поръчката.

    Всички поръчки се обработват в работни дни (понеделник – петък) от 09:00 до 17:30 часа. Потвърдени поръчки за налични продукти, направени в работен ден до 14:00 часа се изпращат на същия ден и ще бъдат доставени на следващия работен ден, с изключение на по-малки населени места, които куриерите посещават по график. Поръчките направени след 14:00 часа, както и тези през уикенда или празнични дни се обработват и изпращат на следващия работен ден.

    В случай че изберете доставка до някой от нашите магазини в страната, наш служител ще се свърже с Вас, за да ви информира в какъв срок може да получите поръчаните продукти.

    За поръчки извън България, срокът за доставка зависи от Вашето местоположение и ще бъде уточнен допълнително преди поръката да бъде изпратена.

     

  • Какви са начините, по които мога да платя?

    Можете да изберете някой от следните варианти за плащане:

    • С наложен платеж - плащате на куриера при получаване на поръчаната от Вас стока;
    • С дебитна/кредитна карта;
    • По банков път - генерира се проформа, с която да преведете сумата по банкова сметка; Поръчките с този метод на плащане се изпращат след получаване на сумата.
    • С потребителски кредит от БНП Париба или TBI Bank, като изберете опцията "Поръчай на изплащане" - възможно е за поръчки с обща стойност над 150 лв.
    • През epay.bg;

  • Мога ли да получа фактура?

    Всички пратки се изпращат с касова бележка, а ако желаете може да Ви издадем и фактура. След като попълните своите данни и изберете метод на плащане и доставка, сложете отметка пред „Желая фактура“ и попълнете данните на фирмата Ви. Ако искате да получите проформа и да платите по банков път, изберете опцията за плащане по банка, след което ще се генерира проформа фактура, с която може да наредите сумата.

  • Мога ли да поръчам на изплащане?

    Да, предлагаме пазаруване на изплащане за всички поръчки на стойност над 150 лв.(без цената на доставката). Наши партньори са БНП Париба и TBI Bank.

    За да поръчате на изплащане, добавете желаните продукти, преминете към страницата на количката и изберете бутона "Поръчай на изплащане". Необходимо е да попълните своите данни, включително три имена и ЕГН, след което да изберете една от възможните схеми за изплащане и да финализирате поръчката. Представител на съответната лизингова компания ще се свърже с Вас за одобрение на потребителския кредит.

    Схемите за изплащане на БНП Париба и TBI Bank може да видите също и на продуктовата страница на всеки артикул с цена над 150 лв.

  • Мога ли да видя колко ще струва доставката преди да поръчам?

    Да, в страницата на всеки продукт може да проверите каква е цената за неговата доставката, като кликнете върху „Изчисли цена на доставка“ и въведете Вашия адрес.

    При поръчка на повече от един продукт, може да използвате опцията „Изчисли цена на доставка“ в количката на сайта.

    В процеса на поръчка, след като изберете предпочитания от Вас начин на доставка, ще можете да видите и неговата стойност, преди да завършите поръчката.

    Ако изберете опцията за получаване на поръчката от наш магазин, доставката е безплатна.

  • Каква информация е нужна, за да направя поръчка?

    Необходимо е да предоставите следната информация:

    • При поръчка с регистрация - нужно е да попълните име, фамилия, e-mail адрес, телефон за контакт и адрес за доставка само при първоначалната регистрация. Вашите данни се пазят и няма да има нужда да ги въвеждате всеки път. Можете да добавите повече от един адрес за доставка и да избирате предпочитания преди да завършите поръчката си.
    • При поръчка без регистрация е необходимо да предоставите същите данни (име, фамилия, e-mail адрес, телефон за контакт и адрес за доставка), но те няма да се запазят и при следващи поръчки, ще трябва да ги въвеждате отново.
    • При поръчка на изплащане - трябва да предоставите същата информация (име, фамилия, e-mail адрес, телефон за контакт и адрес за доставка), а също презиме и ЕГН, за да кандидатствате за одобрение за потребителски кредит.
    • При бърза поръчка (при използване на бутона „Купи с 1 клик“) - необходимо е да оставите Вашия телефонен номер, след което ние ще се свържем с Вас за потвърждение. За да изпратим поръчката, трябва да предоставите допълнително име, фамилия на получателя и адрес за доставка в телефонния разговор.
    • При поръчка по телефона или чрез чата на нашия сайт е нужно да ни оставите име и фамилия на получателя, телефон за връзка, както и адрес за доставка.
  • Мога ли да избирам различни куриери за доставка?

    Да, разбира се. Биттел ви предлага избор между различните куриерски услуги на Speedy, Еконт и Европът.

  • Предлагате ли безплатна доставка?

    Да, доставката на всички продукти и поръчки на стойност над 1000 лв. е безплатна. Избрани продукти с цена под 1000 лв. се предлагат с безплатна доставка и са обозначени с етикет "Безплатна доставка".

    Безплатната доставка се предлага само за доставка на стоки на територията на страната.

    В случай че изберете опцията да получите поръчката си в някой от нашите магазини в страната, не дължите такса доставка.

  • Извършвате ли доставка извън България?

    Да, може да изпратим Вашата поръчка до чуждестранен адрес. Представител от отдел „Обслужване на клиенти“ ще се свърже с Вас, за да ви предложи най-изгодния вариант за международна доставка.

  • Къде мога да видя размерите на продукта?

    Точните размери на всеки продукт може да намерите на неговата страница в таб „Техническа информация“.

  • Налични ли са продуктите или трябва чакам по-дълго за доставка?

    Повечето продукти в нашия онлайн магазин, с някои малки изключения, са налични на склад и могат да бъдат изпратени веднага. В случай че поръчаният от Вас продукт изисква по-дълъг срок за доставка, ни е ще Ви уведомим своевременно.

  • Предлагате ли монтаж?

    Всички продукти се изпращат с подробни инструкции за монтаж и могат да бъдат сглобени самостоятелно. В случай че клиентът изпитва трудност и желае монтажът да се извърши от екип на "Биттел" ЕООД, то клиентът следва да заяви своето желание и да доплати допълнително за услугата, като цената може да варира в зависимост от продукта. Услугата монтаж се предоставя само при определени условия и след предварителна уговорка.

  • Къде мога да намеря продуктите ви?

    Продуктите ни може да видите и тествате в нашите тематични изложбени зали в София, Пловдив и Варна, адресите на които може да видите ТУК. Голяма част от тях може да откриете и в много други търговски вериги или дистрибутори в цялата страна.

  • Мога ли да анулирам направена поръчка?

    Да, можете. Необходимо е да се свържете с нас и да ни уведомите своевременно за Вашето намерение да откажете поръчката. Свържете се с нас от ТУК.

  • Имам допълнителни въпроси?

    За допълнителни въпроси можете да се свържете с нас от ТУК, или от вградения в сайта ни чат долу вдясно.

© 2003-2020 - Bittel Всички права запазени. Онлайн решаване на спорове
Carmen.bg използва бисквитки, за да се уверим, че Ви предлагаме най-доброто потребителско преживяване на сайта ни. Продължавайки да ползвате сайта ни, Вие се съгласявате с това. Още информация