Меню
Продукти

Доставка на стоки


За да предостави бърза доставка до Вашата врата или до най-близкия офис на куриерската фирма, „Биттел“ ЕООД работи успешно с всички водещи куриерски компании в страната.

Всеки клиент направил онлайн поръчка ще получи съобщение за потвърждение на електронната си поща и обаждане от консултант на „Биттел“ ЕООД. След изпращане на Вашата поръчка, ще получите второ съобщение с информация за Вашата пратка и номера на товарителницата, по който може да проследите нейното местоположение и оставащото време до доставката. Всички пратки са застраховани върху цялата обявена стойност и в случай на загуба от страна на куриерската фирма, „Биттел“ ЕООД ще изпрати повторно Вашата пратка. Когато поръчката не изисква специален транспорт, срокът на доставка зависи от вида куриерска услуга, която изберете при финализиране на поръчката.

Всички поръчки се разглеждат в работни дни от 09:00 до 17:30 ч. Получените поръчки през почивни и празнични дни се обработват в първия работен ден.


Потребителят получава заявените стоки в подходяща за транспорт опаковка на посочения адрес за доставка или от най-близкия офис на куриерската фирма. В момента на доставката потребителят получава стоките с приемо-предавателен протокол (стокова разписка) с прикрепена касова бележка и фактура (при попълнени данни за фактура). Цената на куриерската услуга за цялата страна се определя в зависимост от теглото, обема и сумата на поръчаните продукти по стандартните тарифи на куриерските компании. Всеки продукт може да бъде прегледан преди заплащане на наложения платеж.


Когато избраният от Вас продукт изисква изключително внимание при транспортиране или изчислената за доставка от куриерските фирми цена е твърде висока, то ние ще Ви предложим собствен транспорт на разумна цена.

Някои от продуктите ни са с промоционален период на безплатна доставка за цялата страна като поемаме изцяло всички транспортни разходи (важи само за територията на България). Това е отбелязано в пълната информация на продуктите.

При предаване на стоките, потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите я документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от потребителя адрес за доставка.

В случай че потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, „Биттел“ ЕООД се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и потребителят губи правата си по извършената от него поръчка за доставка на стоки. При извършване на доставката стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя или упълномощено от него лице. При констатиране при прегледа на външни видими дефекти - евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера незабавно и да уведоми служител от отдел онлайн продажби на тел. 032 27 00 00 или на e-mail: remont@bittel.bg

При приемане на пратката от потребителя без забележки, всички и всякакви претенции за външни видими дефекти са неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пратката и/или не бъде незабавно уведомен служител от отдел онлайн продажби на тел 032 27 00 00 или на e-mail: remont@bittel.bg, потребителят губи правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата.

© 2003-2024 - Bittel Всички права запазени. Онлайн решаване на спорове
Carmen.bg използва бисквитки, за да се уверим, че Ви предлагаме най-доброто потребителско преживяване на сайта ни. С натискане на бутона „Приемам всички“, Вие се съгласявате да използваме, информацията събрана чрез всички видове „бисквитки“ с цел по-добра навигация, анализ и таргетиране. За повече подробности прочетете тук.
Чат с нас!